sunnuntai 13. helmikuuta 2011

kaksi puikkonokkaa

(otsikon keksiminen on välillä vaikeaa:D) eli minä ja Noomi. Noomi on tuollainen puikkonokka ja minun nenä jäätyi eilen puikoksi:D Ronja on muuten kyllä semmonen sisäkissa, käy ulkona vähän aikaa ja sitten pitää päästä ssälle. Noomi ei yleensä edes haluasi tulla ja viihtyy näilläkin pakkasilla ihan hyvin ulkona, vaikkei sitä nyt viiti kauaa pitääkkän.


Ollaan kolme kertaa treenattu putkea pihalla muistaakseni, ainakin kaksi, ja toisella treenikerralla torstaina Noomi lopuksi meni putkeen ilman että sen päässä oli lelua/heitin lelun putkeen ja että olin laittanut sen putken suulle, sitten se tuli vielä takaskin putkesta vaikka olin siinä jossain vieressä enkä käskenyt tulla. Olin aivan onnessani:D Juostiin ja leikittiin, mun pentu meni putkeen, jee! :D Kerrankin se älyää jotain.
Samalla kertaa treenattiin myös pihalla (n. 18asteen pakkasilla:) joo en oo hullu ja tyhmä) näyttelytreeniä, eihän se aina mee täysin nappiin, mutta onnistuneita kohtia on kyllä.
Niin ja ne muutkin näyttelytreenit oli, kirjoitinko Ronjan treeneistä kun mulla oli Ronja siellä...? No kuitenki Ronja oli ihan hieno likka. Viimekerralla mulla oli Noomi taas mukana, välillä vetoa juoksuissa, välillä ravaa hienosti, pomppii...

Eilen taas aksaa, se vaan onniin parasta!! Ohjasin putkeen ja lelu lensi (en heittänyt lelua enään putkeen) välillä tuli ohi kun tuijotti niin kiinteästi mun lelukättä, piti myös rauhoittaa vähä ja käskin istumaan ja sitten putkeen, oli kyllä loisto kakara!
Ronja vuoroon, tehtiin putkea että oli kuppi oli sen jälkeen ja sitten myös tolpan takaakiertoja ja putkeen. välistävetoja myös, ne ei toiminu oikeen ja jos tein sylkkäriä nekin oli vähän hakusessa mutta putkeen löysi joka kerta hienosti:)

Taas Noomi ja Noominkanssa myös namikuppia ainakin muistaakseni, ja pallolla.

Tänään oltiin näyttelytottumuskurssin viimeisellä kerralla ja meillä oli minimätsärit. En tajua miks tupes maahanmenoja tarjoamaan sitten mutta taas oli kaikki käyttäytyminen niin vaihtelevaa, "yksilöarvostelussa" juoksi hienosti mutta seisominen meni makaamiseksi, saatiin sininen en ihmettele, eipä kyllä haittaakkaan ja tiesin ettei menestytä kun aristaa. Tuomari anoikin jotakin että juoksi kyllä tosi hienosti mutta kun ei anna koskea kunnolla. Naapuriin sai kyllä koskea enempi.
Tiputtiin viimeisenä sinisennauhan saaneista( ;) ) Välillä muuten komenteli juostessa en muista missä välissä. Harmi kun ei päästä perustottelevaisuuskurssille kun mentiin tuonne ja luulin ettei sitä tule. Toivottavasti saadaan enskuuksi se kausikortti niin voidaan treenata kummankin koiran kanssa sitten tokoa, ja Noomin kanssa vähän agilityä.




En ole keksinyt otsikkoa ja tuntuukin siltä että jotain tähän tekstiin pitäisi olla joten en ole julkaissut tätä, eli tämä on täällä seisonut ja odottanut julkaisua. Joten tehdään se nyt lauantaina 20.2

1 kommentti:

  1. Enpä ole ehtinyt paljon koneella istuskella, hassua. (Silloin kuin yritän vältellä koneella oloa, olen entistä enemmän. Ja silloin kun en yritä olla pois koneelta, en vain pääse käymään pitkää aikaa.)

    On mukava lueskella blogiasi, kun siellä näköjään tapahtuu kaikenlaista, tai ainakin olet ahkerampi reenaamisen suhteen kuin minä. Mutta toivottavasti tännekin tulee kevään myötä toimintaa, niin päästään mekin vähän liitelemään sun muuta touhuamaan, tahtoo kun jäädä nykyään vain lenkkeilylle tämä Seitan kanssa olo.

    Eipä mulla muuta, joten ei kai ole järkeä omaankaan blogiin mennä turhia löpisemään? Sinä se vaan niin reippaasti näitä tekstejä julkaiset, että hyvä kun ehtii lukemaan! (Nyt siispä uudempaa merkintää tsekkaamaan.)

    Ps. Onnittelut vielä lähes punaisen nauhan saaneelle kokoajan reipastuvalle Noomi -tytölle! =)

    VastaaPoista