tiistai 3. toukokuuta 2011

Agilitykausi avataan lähiaikoina!

Nyt siis aloitetaan ulkotreenit, huomenna olisi tarkoitus käydä ensimmäiset treenit nyt lumien sulettua! Ja aletaan katsomaan minkälainen agilitykoira Noomista kuorituu. Nyt kun tähän mennessä ollaan silloin tällön, joskus useammin, joskus harvemmin treenattu valssia, persjättöä, siivekkeitten välistä menoa ja ikean putkea. Pitää kattoo ensimmäiseksi mitä oikeasta putkesta sanoo.

Olen kyllä varmaankin sanonut että en halua herätä siihen todellisuuteen millä mun pitää opettaa kepit, mutta yritän silti kuumeisesti yrittää keksiä jonkun muun keinon. Toinen mahdollisuus olisi jos isä tekisi kahden kepin pätkän ja opettaisin niillä, mutta sekään ei ole mulle oikein selvää, ärsyttävää.
Puomin kait opetan jollakin käsittämättömällä tavalla ja hulluna menen kokeilemaan aalle juoksukontakteja. (kait.)

Muttamutta, multa alkaa tekosyyt loppua tähän hitaaseen päivitystahtiin, ainakun Noomi täyttää kuukausia päivitän blogia, todella hienoa:D Viimeksi kuukausi sitten päivitin blogia kun Noomi täytti kymmenen kuukautta, nyt 11kuukautta. En ole vieläkään laittanut kuvia vaikka otin ne ehkä Noomin ollessa 10 ja puolikuukautta. Siirrän ne vielä joskus! Ja otan uudetkin. Mua vaan nin karmii ajatus pienestä maksista, pitäisi mitata se (senkin kun unohdan ja painot ja muut)...

Treenattu ollaan mutta niistä en juuri kerro koska en muista. Kuitenkin ihan perusasiaa ja toissapäivänä kun tultiin kotiin ja kun käytn koiria ulkona tein muutamat takaakierrot pikku puun aluilla. Irtosi mukavasti vaikka ei tietenkään kaukaa mutta hyvin omaan silmääni, että vaikuttaa lupaavalta. Tuntuu kuin olisi pohtinut asioita mielessään mun poissaollessani:D Ja irtosi kummaltakin puolelta kun taas eilen ei vasemmalta puolen meinnanut onnistua kun kokeilin koululla tolpilla. Ja kokeilin jotain älytöntäkin, välistävetoja ihan päähänpistona ja eihän me sellasta vaikeaa olla tehty, ettei ihme kun pikkukoiran pää ei kestänyt. Niin tyhmä minä, ois vaan pitänyt pysytellä tokossa, jotka sujui ihan ok. Sivulletuloja käsiavulla ja maahanmenoja joita kuulemma hoen ja mun piti tehä sitä peruutusleikkiä, jota en oo muistanu tehä ollenkaan.

Julkaisen tekstin nyt 5.5. Luulin että mulla on jotain kirjottamista vielä mutta teempä siitä vielä oman tekstin. Sori ei ole kuvia eikä mitään tullut siirrettyä koneelle.

1 kommentti:

  1. Mutta Ronjallahan oli torstaina synttärit. Paljon onnea yhdeksänvuotiaalle mummolle! ;)

    VastaaPoista